Unbreak me, untie me, save me, hold me, love me, don't leave me behind

Har som börjat få ihop en del plagg och annat bra att ha inför resan, frågan är ju bara hur jag ska packa allt. Det får bli morgondagens bestyr. Var iallafall och växlade pengar idag vilket gjorde det lite verkligare, har ändock svårt att greppa att vi åker på lördag. Det ska bli fruktansvärt skönt att komma iväg ett par dagar och bara vara. Vi är nog i behov av det allesammans och det ska bli mysigt att fara iväg tillsammans. Kanske ta tag i ett och annat som inte vill flytta ut ur huvudet.

Eftermiddagen idag spenderade jag med underbara Frida och Anna. Var mycket länge sedan jag såg A så det var trevligt att få ta igen lite. Tog en jätte mysig rutt över cykelbron och fortsatte till Bölesholmarna. Jag hade glömt hur vackert det är där på sommaren. Har inte varit där på säkert tre år om inte mer,men jag kan ju lova att det inte blir sista gången för i år. Är som att hamna i regnskogen på vissa partier, så fruktansvärt grönt och lummigt. Det känns i benen att vi var ute en stund och att jag var ute även igår, det tar på mer än man kan tro. Men skönt att veta att även mysiga skogspromenader gör gott :)







Tack för en mysig eftermiddag brudar! :)



Kommentarer
Frida

Tack själv vännen! Puss å kram

Ps. Nu har jag påbörjat min packlista ;)

2011-06-02 @ 09:24:35
URL: http://fightfire.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0