Nu står det hemskt still..

Ja,idag står det still på såväl banan som i luften. Är en pärs att försöka jobba då det är 30 grader varmt där man står.. Men nu är det bara två timmar kvar av arbetsdagen och efter den blir det bara hem för att fara igen. Blir att åka till gamlia ikväll och avnjuta en massa fina bilar,umgås med goingar och förhoppningsvis ska det vara så pass bra väder att man kan vara ute en stund ikväll. Har varit så trött de senaste dagarna att jag har mest hållit mig inomhus för försökt hålla mig vaken för att få gå och lägga mig relativt tidigt. Sånt blir dock sällan som man vill och det slutar ofta med att jag sommar betydligt senare än planerat ändå. Fler än jag som har problemet att man bara måste göra en massa saker just då man har borstat tänderna för att hoppa ner under täcket? Precis som att hjärnverksamheten kommer igång när den vet att det är dags att stänga av. Oerhört störande sådär dagen efter då man vaknar och helst vill sova ett dygn till.. Då får man bara visualisera den där lönespecen så går det rätt fort för fötterna ner på golvet ;) nej,om man skulle gå och köpa sig en glass och ta rasten ute i solen :) kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0