Här står tiden still,utanför bara springer den förbi..

Hej mina vänner! Nu har bloggen stått still alldeles för länge. Tänkte att det var på tiden för en uppdatering,så ni vet jag lever åtminstone. Semestern på mallorca var helmysig! Hörde dock att sverige hade minst lika varmt så man valde väl kanske fel vecka att fara..men å andra sidan fick vi avnjuta turkost vatten och härliga palmer så jag är nöjd ändå :)

Annars då? Är inne på min andra arbetsvecka och det går bara bra. Sådär lagomt hjärndödande som jag hade väntat mig men det är skönt. Tror det var precis vad jag behövde den här sommaren. I övrigt mår jag nog bättre än på länge och jag har en härlig känsla i magen. Jag tror denna sommar bara kommer flyga iväg..men den kommer med all säkerhet att bli en av de bästa jag varit med om :)

Nu ska jag återgå till arbetet. Blev en snabbvisit till klabböle innan jag började idag. Blev en massa mys och gos med lillhjärtat så förhoppningsvis klarar jag mig till midsommar, lillemans första midsommar, med en massa trevligt där ute. Grill,spel,kransknytande och förmodligen en massa skratt :)

Hoppas ni allesammans får en mysig midsommarhelg och på återhörande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0