En sån där gudasänd eftermiddag..

De sista två timmarna av arbetspasset gick förvånansvärt fort idag och vips så stod jag innanför dörren hemma. Har gått fram och tillbaka och funderat över om jag ska stryka mig från övertiden på fredag men som det känns just nu så ska det nog gå. Kändes maffigt med 15 timmars jobb då man lessnar efter ett par timmar redan, men som en arbetskollega sa idag "du får en fin lönespec, du får tänka på det istället". Kan behövas med tanke på att jag inte kommer få så mycket lön för Juli månad i och med att jag går på semester. Ska visserligen jobba en del hos min brukare men det är inte tokmånga dagar. Ska ju åka ner till västkusten, eller bästkusten som min käre kusin vill kalla det, en vecka. Satt och kikade på flygbiljetter idag, synd bara de är så satikens dyra! Men smakar det så kostar det, ner ska jag :)

Kvällen spenderades som planerat på Gamlia. Åh, jag får ju gåshud bara av tanken på hur mycket fina bilar det var där ikväll och hur oerhört många fler som jag kommer stå och gapa över på lördag.. Gör ju lite ont i hjärtat när man ser drömbilen bara åka förbi som om ingenting hade hänt. En dag, en underbart vacker dag, då ska jag äga en fin cheva. Så är det och så kommer det bli. Lär ju få slita häcken av mig först bara :)


















Nyfiken på allt som rör sig och låter,
det kommer nog bli en redig karl av lilleman en vacker dag ;)



Kommentarer
Angelica

Efterlyser efter bilder från Örträsk!!! =)

2011-06-30 @ 22:38:44
mossi

Ä re han vid röbilen???

2011-07-05 @ 01:03:29
mossi

eller han i bakgrunden av bilden på dig, Johanna och lillen???

2011-07-05 @ 01:04:42
mossi

för det är väl Johannas kille på den bilden på henne och en mörkhårig kille med glasögon på huvve?!

2011-07-05 @ 01:06:04
Anonym

haha nu äre nån som är nyfiken ;)



erica för satan, uppdatera nu. detta är ju tragiskt! :p

2011-07-24 @ 10:01:15
Emma

haha ja erica nu är uppdateringen här faktiskt TRAGISK!!

2011-08-14 @ 14:19:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0