En liten sneakpeak från midsommar..

Hade tänkt slänga i handduken för idag alldeles nu på några minuter, tänkte bara lägga upp lite bilder från midsommarafton innan jag gör natt. Får lägga upp bilderna som blev tagna på midsommardagen en annan kväll.. Passar dock på att tacka mina underbaringar för en mycket trevlig och mysig helg, den kommer att bli svårslagen :)




Lillhjärtats första midsommarfirande på kraftverket i Klabbis :)














Kanske världens goaste lilla gla'skit!



Skönsång i småtimmarna.. :)



Midsommaraftonen avslutades med den berömda efterrätten - cheescake med hallonspegel. Fick t.om lovord och ett visst ifrågasättande av karriärval. Kanske skulle satsa på konditor i mitt nästa liv då ;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0