2011-01-23 ♥

Kom hem för en liten stund sedan från lillhjärtats dop. Förstår inte vad det är med mig och kyrkor. Det spelar uppenbarligen ingen roll om det är dop, bröllop eller begravning.. Jag kan inte hålla tillbaka tårarna. Det var inte långt ifrån att jag släppte efter men det fick räcka med ett par tårar och blöta ögon idag. Blir alltid sentimental av psalmer och böner, trots att jag absolut inte är kristen på något sätt alls. Det måste nog vara storheten och känslan man får bara av att sitta i kyrkan, stämningen blir helt annorlunda. Trots detta var dopet helt fantastiskt och super mysigt! God stämning och lilleman var lugn och glad hela eftermiddagen. Lyckat skulle jag kalla det! :)















En riktig liten gladskit i slutet av dagen, trots mycket liv runtomkring. Goungen! ♥
(Har naturligtvis fått godkännande av mamma Johanna att lägga ut bilderna!)



Kommentarer
Mamma johanna ;)

Åh så underbara bilder på lillhjärtat vårt! :)

2011-01-24 @ 11:20:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0