Typiskt!

Har legat hemma med feber sedan i söndagskväll vilket jag för det första inte har tid med för fem öre, för det andra inte mår speciellt bra av när jag tittar ut genom fönstret och för det tredje blir ganska förbannad över nu när jag just har kommit in i träningen! Solen sken som aldrig förr imorse när jag steg upp, men kan man njuta av den? Nej, precis. En annan är bänkad i soffläge för att förhoppningsvis kunna ta sig till skolan och göra lite nytta imorgon. Har varit ganska irriterad över att inte kunna fara och träna heller, och det lär nog ta ett tag till innan jag vågar mig iväg så denna jävliga förkylning verkligen går ur kroppen först. Känns lite tråkigt eftersom jag verkligen var taggad den här gången, men det är just my luck. Inget ska gå som jag vill, så är det bara!


/En i dagsläget ganska bitter dam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0