Men gud förbannat

Inte nog med att jag hade problem att somna, jag skulle få problem med att sova också. Kvart över fyra imorse började det rulla traktorer och lastbilar för avlastning (?) här utanför på vägen. Inte nog med att de lever om överlag, jag som har så fruktanvsärt lyhört vaknade av att jag trodde de var påväg in i sovrummet. Var bara att bita ihop och somna om när de var klar ett par timmar senare..

Har just kommit från skolan där vi har suttit och gjort färdigt inför årets första seminarium. Har även spånat lite över uppsatsämne och det känns som vi vill någorlunda lika vilket är en förutsättning för att det ska funka att skriva tillsammans. Just det, jag vet inte om jag har tagit upp det tidigare men vi får skriva tre! Vi har varit rädd att det inte skulle gå men nu är den farhågan ur världen vilket är skönt. Jag är faktiskt ganska motiverad, tro´t eller ej! :)

Kanske skulle försöka hitta motivationen till att städa lite här hemma. Just nu kändes den motivationen väääldigt långt bort tyvärr, men jag får (måste) försöka ändå!





Ha en bra dag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0