Lite roar små

Hoho! En annan har lekt av sig ännu en gång i traktorn. Den här gången fick jag ploga hela gårdsplanen där vi har sand och verktyg. Ingen förstår vart jag ser tjusningen, och ska jag vara ärlig vet jag faktiskt inte själv. Det är bara en sådan härlig känsla att sitta där upp och fokusera på en sak och ingenting annat. Det är faktiskt lite terapi över det hela, vissa saker får vänta ett tag och det är jävligt skönt! :) Förhoppningsvis snöar det imorgon så jag kan åka tillbaka och ploga lite till, börjar nämligen vara tomt på snö över ägorna våra så  fortsätter jag där jag har varit finns det varken snö, gräs, grus eller mark kvar :P

Imorgon ska jag åka iväg till Elgiganten och se om de har några dvd-skivor som man ska kunna träna till. Får se om det ger mig mer motivation till träning. Har nämligen fått en pilatesboll i julklapp så det kan ju vara en fördel att lära sig några övningar om man ska till att använda den. Känns som bättre att börja träna hemma och se om man återfår intresset så kanske det blir ett iksu kort längre fram som förhoppningsvis blir mer flitigt använt än det jag har för tillfället.. Det skulle jag lika gärna ha kunnat slänga i soptunnan för länge sen :P



Kommentarer
mattmattanan

finns en massa bra videos på youtube :)

2011-01-06 @ 09:12:37
Frida

Fick oxå en sån boll i julklapp! Har dock inte prov-rullat den än, men kanske ska ta och göra det nu. Blev lite pepp!



Ps. Du är söt som tycker om att ploga.

2011-01-06 @ 13:32:50
URL: http://fightfire.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0