Jag måste ha slagit i huvudet

Imorse klev jag upp alldeles för tidigt för att egentligen ha sovmorgon och en ledig dag, men vad gör man inte för sina vänner? Hämtade upp S på flygplatsen sedan drog vi till Maxi och köpte en jävla massa vilket i sin tur resulterade i att min bil blev smockfull! Det var väskor och påsar tammetusan överallt! Hann även få med mig lite nya kläder och fortsatte min shoppingspree när jag lämnat av S. Sprang ner på stan och brände på tok för mycket pengar! Fick bland annat med mig en kavaj, en plånbok, två jackor... kunde inte bestämma mig för vilken färg så det fick bli en av varje :P Blev betydligt mycket mer än så då jag har blivit en fena på att hitta rea, det är väldigt trevligt att komma till kassan och bara behöva betala hälften av det man har räknat med.. Det är rolig shopping! :D

Efter det var det bara hem och käka innan det bar iväg ännu en gång. Var på zumban idag igen! Det som är så bra är att programmet ser annorlunda ut beroende på vem som har passet, vilket innebär att det alltid blir nytt! Efter det fortsatte vi i gymmet och gissa om vi fick upp pulsen! Jag förstår inte vart min motivation har kommit ifrån, men det är skönt att vara där och få någonting gjort så jag njuter sålänge :)

Nu blir det snart kuddlådan! Ska upp och göra lite nytta och jobba ett par timmar innan skolan börjar. Efter det bär det iväg till gymmet om jag fortfarande kan stå upp, sedan tillbaka till skolan på kvällsmöte. Lär ju vara mer zombie än människ då jag kommer hem imorgon men det som inte dödar det härdar, right? ;)


 

Nattinatt på er mina vänner :)



Kommentarer
TC

Godnatt =)

2011-01-19 @ 22:36:09
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Jaget

Du, berätta för mig vart fan man hittar jackor idag!? Och 2 dessutom!

2011-01-20 @ 00:37:07
jaagigen

jaaaa du får gärna klippa mig om du vill:)

2011-01-20 @ 14:15:51
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0