I choose you

Vaknade med förväntan i kroppen. En såndär pirrig och trevlig känsla. Ikväll ska jag få rå om min andra halva. Bara hon och jag och jag längtar! Ska bli så fruktansvärt kul då det var ett tag sedan vi gjorde något tillsammans bara vi. Ska alldeles strax springa till tvättstugan och fortsätta tvätta, städa sen och förhoppningsvis hinner mamma och thomas hit innan J så jag får upp min klädhängare som min mamma så fint har snickrat ihop. Nej, om man ska stoppa i sig lite lunch på det här och hålla tummarna för att det plusgradiga håller i sig. Trots att jag tycker om vinter och snö så är det alltid en charm när den börjar tina. Är dock ganska säker på att det kommer frysa igen med tanke på hur vädret har sett ut de senaste dagarna, men man kan ju alltid hoppas att det är varmgradigt tills vi kommit oss isäng inatt :)

 



Kommentarer
jagijag

jag ääääääääälskarej!! :D din å min kväll ikväll!!

2011-01-28 @ 22:52:34
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0