Försök fixa det damer och herrar ;)

En annan kom hem från Expo för bara en stund sedan. Två påsar fulla med saker till vardagsrummet och 50 kronor extra i börsen. Det är fan inte illa handlat hörrni! Visserligen fick jag lämna tillbaka klockan jag så gärna ville ha i köket men som inte fick plats, men det är alltid trevligt att gå från affären med en massa saker man inte har behövt betala för! :)

Har spungit på stan med söta Sara idag. Käkade lunch och fick med mig en söt liten pryl att stoppa posten och räkningarna som försvinner titt som tätt i. Det kan nog vara en ganska bra uppfinning om man har ett minne som fröken fräken här. Jag har med andra ord gjort allt ANNAT som jag inte borde ha gjort idag. Borde sitta och läsa och skriva mina uppgifter men jag har verkligen ingen lust. Får väl se om jag kan knåpa ihop ytterligare en sida ikväll eller om jag hinner få ett sammanbrott innan jag har börjat ens.. Leta referenser till egna reflektioner och upplevelser är inte det lättaste nämligen.. Men har andra klarat det ska väl jag också fixa det. Lite pepptalk så ska det nog gå bra :)

Ha en fin kväll!


Kommentarer
Elisabeth

snyggt blev det ju.mamsen

2011-01-13 @ 22:33:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0