Där rök den kanelbullen!

Har alldeles just kommit hem från Iksu. Ikväll blev det zumba med min käre vän Johanna. Helt galet hur något så flummigt kan vara så roligt, och jobbigt! Finns nog inte en enda muskel i kroppen som inte får jobba så jag gör som J och rekomenderar det starkt! Efter det var jag så på hugget att jag sprang bort ytterligare kalorier på ett löpband. Klev av och var alldeles snurrig i huvudet, inte så konstigt kanske eftersom jag inte hann äta någon middag och heller inte har sprungit på gud vet hur länge. Men jag tar det i intervaller pga axlar, rygg och självklart min fruktansvärda kondis (den är fan inte att leka med...pinsamt!). Så förhoppningsvis kan jag springa utan större problem innan sommaren :)


Jag hoppas verkligen att den här träningsglädjen och motivationen håller i sig. Jag är så jävla dålig på att träna när jag inte tycker det är roligt, då sitter jag hellre hemma tyvärr och i soffan blir man ju sällan mindre och man får ju absolut ingen bättre kondis!





Nu ska jag hoppa in i duschen sen väntar en kopp av mitt nyköpta kanelte, mums! :)


Kommentarer
jaaaaag

vi är faaaaaan duktiga!! :D

2011-01-19 @ 00:24:18
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0