Du härliga måndag!

Ska i farten bara uppdatera snabbt efter en lång helg med jobb, dålig sömn och en massa plugg. Tog mig en välbehövlig sovmorgon imorse och vaknade till solens strålar. Drog på mig kläderna och åkte ut till stugan där jag har spenderat hela eftermiddagen i en snöhög tillsammans med en massa böcker. Konstaterade då ganska snabbt att läsningen blir betydligt mycket roligare om man gör det bekvämt för sig och sitter på ett trivsamt ställe. I solsken måste väl då vara ett av de absolut mest ultimata ställen att plugga på? Tror t.om det har tagit på att sitta ute idag. Det bränns om kinderna. Har dessutom hunnit vara ut och träna gastummen lite. Kunde bara inte låta bli ;)

Nu ska jag bege mig för att hälsa på mina små hjärtan! Ha det bra mina vänner! :)











:)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0