Tell me where to go

Idag var en bra dag! Vi fick medhåll från våran handledare om uppsats ämnet och jag är otroligt nog fruktansvärt motiverad trots att det ska läsas en massa och mitt huvud inte riktigt hänger med alla gånger. Håller tummarna att det inte har med huvudvärken att göra men för en människa som inte har haft några problem med läsning förut så har jag fått oerhörda problem med att läsa texter. Framförallt om texten är på datorn, ibland blir det bara ett bluddrigt moln framför ögonen. Förhoppningsvis försvinner det med tiden, med lite tur redan med bettskenan jag ska hämta i Mars!

Har även fått hämta min bil idag! Om jag har längtat att få ställa något under carporten som är mitt. Så till sommaren ska den lilla pärlan få sig en vaxning och lite småfix så tror jag den kommer bli superfin! Och har jag tur så håller den till jag har råd att köpa en ny bil för nu är jag less på alla dessa bilbyten. Har redan hunnit avverkat tre bilar inom loppet på drygt tre år. Men å andra sidan har jag ju kunnat konstatera vad jag vill ha för bil i framtiden också så det kanske bara har varit bra :)

Nu ska jag återgå till lite läsning innan jag hoppar isäng. Kram på er allesammans! :)

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0