Du underbara

Vaknade av att solen strålade in genom sovrumsfönstret vilket indikerade på en mycket bra dag! For direkt ut till stugan i hopp om att hinna läsa lite ur avhandlingen utomhus innan solen gick ner, men smart som man är så far man utan bok så någon läsning har det inte blivit. Däremot en hel del skoterkörning och grillning nere vid grillringen. Har haft en helt fantastiskt mysig dag och nu väntas middag på en liten stund. Helst av allt skulle jag vilja ligga kvar här över natten och fortsätta på en bra helg men jag jobbar imorgon, så det går inte. Men det kommer fler helger! :)

 

Mina röda kinder syns nog inte på bilderna, men oj så det hettar! Och mina ben lär nog vara stim ett tag efter sista varvet jag gjorde runt sjön. Jag älskar det här livet!



Kommentarer
Sara

Söta bilder vännen =)

2011-02-12 @ 21:12:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0