Wish us luck!

Gårdagskvällen spenderades med mina kära arbetskollegor på Café Göteborg. Ganska otroligt att jag inte har varit där tidigare i och med att det ligger bara runt husknuten från där jag bor. De hade kanske de mest massiva matuppläggen jag har skådat i mitt liv och helt klart godkända efterrätter/desserter. Det blev en proppmätt fröken som cyklade hem efter 21 snåret igår för att dimpa ner i soffan och göra något nytta.

Ganska fantastiskt ändå, att jag gnäller på att jag har lite att göra under dagen och att jag in mot natten sitter med en klump i magen av stress. Typiskt mig, gör alltid saker och ting i sista sekund. Det är nog bara att lära sig leva med det, för oavsett hur mycket jag påpekar det så gör det ingen skillnad, jag sitter ändå alltid och gör viktiga saker snudd på för sent. Nåväl, det blir bära eller brista idag! Opponering på uppsatsen och jag håller tummarna för att det går vägen! Är i skrivande stund väldigt stolt över det vi har gjort så jag hoppas att jag får gå därifrån någorlunda nöjd iaf. Det är bara att hålla tummar och tår för våran skull idag :)

 


Kommentarer
emma

svar: Nej inte "min" lisa, men en lisa som jag gick med i gymnasiet :(

2011-04-21 @ 21:20:22
URL: http://enmammut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0