I've got time, she got freedom

En annan sitter med myror i brallan, fytusan vad jag är rastlös! Det må vara jätte skönt att sova ut på morgonen, men ack så jobbigt det blir att inte veta vad man ska göra under dagen. Har varit och handlat med mor min idag och lyckades komma ut med två påsar mat och mer pengar i plånboken än innan jag steg in i affärn. Det kan man kalla smart shopping, eller ja, mer tur kanske. Men jag kan inte annat än att tacka och bocka! :)

Skulle så himla gärna vilja ha en trädgård nu, eller åtminstone en balkong. Finns så mycket härliga blommor, växter och örter som jag skulle vilja plantera.. Det blir dock väldigt svårt då jag bor som jag gör. Trots att jag trivs alldeles ypperligt har jag funderat på att lägga ut lägenheten för byte och se om någon nappar. Skulle ge så himla mycket för att få en balkong, dessutom så vill jag tillbaka till teg eller väst på stan, det var som mer hemma på något sätt. Får se hur jag gör, men tanken finns så om någon fin läsare har lust att byta, hojta till :)

 

Man har det inte roligare än man gör sig, sägs det..



Kommentarer
Hannapanna

Du får mer än gärna komma hit och så dina frön ;) haha det där lät ju sjukt.. Men ja, eftersom jag inte har ett dugg till intresse så komsi kom ;D

2011-04-22 @ 15:04:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0