Mycket jobb och för lite fritid

Har inte hunnit göra så mycket mer den här veckan och helgen än att jobba och sova. Idag hann jag till min stora förvåning umgås med mina vänner ganska länge innan det var dags att pysa iväg hemåt igen. For direkt från jobbet till Klabbis där det väntade middag vid grillringen nere vid vattnet. Om det inte hade blivit så kallt på kvälls kvisten hade vi förmodligen suttit lite längre, men det var riktigt mysigt. Jag längtar till i vinter då vi får bunta på oss en massa tjocka kläder, vantar och mössor och dricka varm choklad och grilla där nere. Förhoppningsvis ska det väl kunna bli någon liten skotertur, trots bebisar, hundar och diverse annat som är lite svårt att ta med sig på en skoter. Jag hoppas det iallafall! :)

Nej, nu måste jag försöka gnussa ögonen trötta för jag ska upp imorgon! Ha en trevlig natt! :)



Kommentarer
jaaaaaaag

hoho, nån skoter ställer jag inte undan "bara" för att jag fått barn! ;-)

2010-09-12 @ 13:07:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0