Kan det bli mer typiskt?

Vaknade imorse strax innan halv tio, halv jävla tio?! Jag som hade väntat mig ångest över att ha sovit bort halva dagen, men icket. Och kunde jag somna om, nej men vad ska det vara bra för? Så det var bara att pallra sig ur sängen och försöka ta sig i kragen och göra något vettigt av dagen. Så jag har hunnit vara och kika lite på vinterjackor, handlat lite kläder och spenderat pengar på middag som jag fortfarande är äckligt mätt på. Men det var trevligt med lite tjejdag idag, det var rätt länge sedan. I övrigt har det inte hänt så mycket mer idag. Lite idol och lite film och nu är jag så trött att jag kommer bege mig i säng inom loppet på några minuter.

Ska bli skönt att kunna borsta tänderna idag, med tandkräm. Var inte så nice att vakna upp med världens fränaste smak i käften imorse. Det är ännu ett fenomen som jag inte kommer lyckas lösa, varför glömmer man alltid handla sånt som tandkräm och toapapper när man är på affärn? Jag får inte ihop det. Det kanske mest nödvändiga lämnar man på affären, jag gör då det, jämt.



Natt med er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0