Dryga dagar

Usch vad jag får ångest då man har laddat för en promenad hela dagen då solen har visat gnistor av hopp, och sedan mörknar det innan man har hunnit laga färdigt middagen. Hatar att pendla då det tar sådan jävla tid av dagen. Närmare två timmar varje dag åt att bara åka bil. Förstå så mycket man skulle hinna om man slapp sitta bakom ratten då. Har ingen lust att fara och träna heller då jag hatar att fara själv. Får se om man kanske ska leta sig någon annan typ av träning så man faktiskt tar sig iväg. Kanske ska köpa mig en pannlampa så jag kan ta mig ut på kvällarna utan att behöva vara mörkrädd :p

Nej, om man ska gå och göra något av sitt liv kanske. Ha en bra kväll :)


Kommentarer
Angelica

Varför hör du inte av dig till mig..jag tränar ju, så du får gärna följa med mig!!



Saknar dig vännen!

2010-09-23 @ 07:19:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0