Dagen efter dagen D..

Hualigen.. Idag mår man som man förtjänar! Är helt slut och mina fötter värker. Men det var värt varenda krämpa och smärta jag har idag, fyfan så roligt vi hade! Helt klart en kväll värd att göras om. Fick höra en massa mysiga komplimanger igår som jag kommer leva länge på, tack för det vännen! :)

Ikväll ska jag ut till Klabbis och bara mysa, ska bli ruggigt skönt. Vet inte om jag hade orkat så många knop idag faktiskt. Var ett helt projekt att laga något att äta tidigare idag så det blir fortsatt soffläge för min del nu. Ha en bra dag mina vänner! :)



Kommentarer
Matilda

Alltså roligaste kvällen på sjukt länge! måste göras om! tack för allt! haha jag var fullare än jag såg ut på den bilden.. Imorgon smäller det!

2010-09-20 @ 02:48:25
URL: http://farrix.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0