När hoppet sviker

Jag som såg fram emot en kväll i soffan efter jobbet, med tända ljus och lite godis. Hade en stark tro på tvn idag men tji fick jag. Var bara rena dyngan på tv och filmerna jag har hemma har jag sett allihopa, och alla mer än en gång. Hittar inte igen min externa hårddisk så några nya filmer kan jag inte heller se. Tur jag har haft en mysig kväll på jobbet som väger upp. Har fått se film där iallafall, och spelat skiboo. Surrat relationer och killar som inte förstår sig på tjejer, folk som inte kan respektera andra och annat såntdär trevligt. Jag trivs bara bättre och bättre. Snart vill jag väl inte ens fara därifrån ;)

Nu ska jag tjocka på i soffan innan sängen, ha en trevlig fredagkväll mina vänner :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0