uäk

Försökte mig på att göra min första risotto idag och lyckades mycket bra om jag får säga det själv! Synd bara att jag inte kunde njuta av den riktigt då jag har mått dåligt hela dagen och inte får i mig mycket till mat. Det blev iallafall en del matlådor och det behövs ju alltid. Har fått creeds på jobbet att jag alltid lagar min egna mat och det är lite roligt. Blev även hemskickad därifrån idag då jag förmodligen satt med en härlig grön nyans i ansiktet. Förstår inte vad det är men jag hoppas det ska gå över till imorgon så jag kan göra något av min lediga dag. Min käre mor ska komma hit och hjälpa mig lite i lägenheten så jag hoppas att jag är i skick för att ta emot sällskap.

Träffade en gammal barndomskompis i lördags, än om det bara blev ett väldigt kort möte så var det trevligt att ses igen! Var många år sedan de flyttade men det känns ändå som om det var igår vi sprang omkring på Slevgränd och lekte. Som om det var igår fialotta larsson kom hem kortklippt av en seriös liten dam vid namn Therese som hade tagit på sig rollen som frisör. En lite lätt upprörd mamma fick då klippa till det som tidigare hade varit ett ljust långt hår till en något pojkigare frisyr. Såhär i efterhand kan man inte låta bli att skratta! Vi hann göra mycket hyss vi brudar :)



Ett stycke dam jag inte kommer ihåg namnet på, ett stycke syster och ett stycke dam vid namn Therese aka. Slevgränds frisör'n ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0