tv maraton

Vet inte om det hade att göra med bristande socialt umgänge igår men jag har nog aldrig skrattat så mycket åt tvn som jag gjorde igår. Inte nog med att jag fick skratta åt Böda camping, sedan startade pensionärsjävlar som var då bara tusen gånger bättre. Det är ju helt fantastiskt hur mycket man kan komma undan med som gamling! Det känns lite mer hoppfullt att bli gammal nu när man har några att se upp till! ;P

Nog om tvn, hade tänkt ta tag i mitt liv lite nu. Starta med att diska den hög som växer sig bara större och större i diskhon.. Varför ska sådant nödvändigt vara så fruktansvärt tråkigt? Någon som har kommit underfund med hur man gör det lite roligare?

Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0