tio poängare

Hade en otroligt mysig fredagkväll igår. Hade över mina bästa vänner på middag med förrätt och hela fadderullan! I enlighet med mina gäster så blev middag fantastiskt lyckad och så även efterrätten. Blev inte mycket kvar innan kvällen var avslutad ;)

Känns skönt att kunna vara hemma en helg och bara slappna av. Känner att veckodagarna börjar hinna ikapp mig och all min lediga tid kräver lugn och avslappning. Har sovit mer de senaste tre dygnen än vad jag har gjort på många veckor nu. Känner att det kommer bli tungt att kliva upp imorgonbitti men å andra sidan så hoppas jag att jag kan se fördelen med att ha fått sova ut. Får se när nästa lediga stund kommer framöver.. ser ut att vara en bit bort :P



Cheescake med lemoncurd, vilken höjdare! Inte så konstigt det blev lite kvar ;)



Kommentarer
jaaaaaaag

godaste efterrätten eeeeever! :) Puss bästa du!

2010-11-20 @ 17:18:16
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0