Sista försöket nu

Kliver upp med ett leende på läpparna och tänker idag ska bli en bra dag! Börjar med att baka scones som blir fullständigt misslyckade. Förstår inte alls vad jag gör för fel men jag ska helt enkelt inte ge mig på bakning så tidigt på morgonen, det är bara att konstatera. Det var mitt sista försök idag, hädanefter blir det fabriksbakta bröd till frukost :P Men jag ger inte upp  dagen för det, nu ska jag fara och handla lite sedan ska jag göra iordning kvällens efterrätt. Får hit mina käraste ikväll så det är bara att bulla upp för fredagsmys! Ska bli ruggigt trevligt! :)

 

Lite mer stök i köket nu sen blir det nog en promenad till affärn! Ha en bra dag! ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0