lång-lördag



En lång dag på jobbet men nu är jag klar för att bege mig mot graven.
Ska tända lite ljus och bara vara en stund. Minns då vi var små och följde med mamma vid jul, vi brukade alltid sjunga för de. Det händer än idag att jag nynnar något bara för att jag vet att de skulle ha gillat det om de varit vid liv. Det är mycket de skulle ha gillat om de vorit vid liv och det är synd att de inte är här för att få se allt det underbara. Men min övertygelse om att ni sitter och vakar över oss gör det lättare att gå till graven för varje år som går. Nu känns det mest bara fridfullt, som ett lugn.

Ha en fin kväll mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0