Det börjar likna västkusten

Att köra 30 km i timmen på e4an hör väl sällan till vanligheterna. Igår var bland det värsta jag har varit med om. Folk kröp fram och var och varannan bil använde sig av två filer. Det var snörök och drivsnö överallt och det gjorde ju inte saken bättre av att det fortsatte snöa, nonstop, tills dess att jag kommit fram. Men jag tog mig hit helskinnad iaf! Konstaderade även påvägen hem från jobbet igår att jag hatar renar, bokstavligt talat HATAR dem. Det finns fan inge dummare djur på denna planet. Var gode sugen på att ränna ner en jävel bara för att jag hade möjlighet då han ställde sig mitt framför bilen.. Nej, för att citera en vän "det är lustigt att trafikverket jobbar för noll vision i trafiken när de tillåter renarna att vara på vägarna". Minst sagt.

Nu pyser vi iväg och gör Skellfteå stad osäkert! Ha en trevlig lördag allesammans :)


Kommentarer
jaaaaaag

ååå hur gåre med uppdateringen unga dam?

2010-11-30 @ 21:34:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0