Böda beer bodies

Haha, jag har suttit och skrattat för mig själv snart en halvtimmes tid. Böda camping på kanal 5, kan det bli mycket bättre än så? Det finns tydligen ett slumm område på campingen, hur nu det är möjligt? Men det är så vackert att se, jag älskar attityden man har som campare. Husvagns semester nästa sommar, det är nästan ett måste nu. 11 ton kött på samma camping på bara en sommar, det är ju som gjort för mig :D







Saknar Byske när jag ser alla härliga människor. Man kanske ska ta sig en tripp upp över till sommaren ändå. Någon frivillig själ som vill ut på roadtrip? ;)



Kommentarer
mattanmanhattan

jag jag jag

2010-11-02 @ 02:57:36
URL: http://farrix.blogg.se/
johäääna

hoho, jag är på. men då hakar en lurvig vilding, en bilbarnstol med en skrutt också på! ;)

2010-11-02 @ 20:12:32
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0