Synden straffar sig själv..

Lär ju inte bli några rekordkilon den här veckan, har ätit både popcorn och glass. Men å andra sidan så är det en månad bort till midsommar som blir min nästa syndarhelg. Allt där emellan är det inget annat än det nödvändiga som passerar min mun. Måste ju ändå säga att allt jag jag går ner är plus för min del då jag redan hunnit gå ner nära 10 kilo på en månad. Tänker heller inte brådska något, jag har tänkt leva också. Nog för att jag har självbehärskning och det har gått bättre än förväntat så tänker jag inte låta en sommar passera utan att ha smakat mjukglass eller kalla goda drinkar. Det får ta lite längre tid helt enkelt, det kan jag leva med!

Ikväll blir det hem och röjja undan en massa hemma, ser ut som ett smärre kaos då jag fortfarande inte har fått bort alla kartonger som står och trängs i rummen. Kanske inte så konstigt eftersom jag fortfarande inte har fått upp några tapeter. Men jag ska ringa surgubben imorgon och prata med honom och se hur långt bort allting är. Får jag färdigt det jag har som projekt själv, sovrummet, inom snar framtid är jag nöjd iallafall. Måste bara iväg och köpa fondväggen! En riktigt snygg tapet med en massa färg, yummie! :)


Kommentarer
Kicki

2010-05-23 @ 22:55:06
Anonym

2010-05-23 @ 22:56:33
URL: http://tonarsmodern.blogg.se/
Anonym

Jag hämtar dig! Skriver från min nya IPhone med hjälp av Gustav Klant så detta blir väl tredje kommentaren eller nåt.

2010-05-23 @ 23:00:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0