Synden brukar straffa sig själv..

I brist på annat att göra med mina kära vänner så blev det waynes ikväll. Så efter en kaka senare så mår min mage som den förtjänar. Har väl sällan fått i mig sådär mycket socker på närmare 6 veckor nu. Får se om jag får sova på toaletten eller i sängen inatt.. Men ja, gott var det ju naturligtvis så jag försöker intala mig själv att jag inte alls har dåligt samvete och att jag var värd det, men efter dagliga påfrestningar och kämpan så känner jag mig ändå som en svagskit som inte har kunnat "motstå" frestelsen. Oavsett vad är det inget några timmars promenader kan råda bot på. Dessutom kommer jag likaförbannat förstöra 3 dagar från och med imorgon då jag ska få känna den där värmen i kroppen man bara kan känna med lite alkohol i kroppen. Om vädret ser ut som det gör ikväll lär det ju garanterat behövas, annars är risken att vi fryser ihjäl. Har haft skid row race hela dagen här idag och gissa om jag är taggad? Grädden på moset är ju att man fått tag i en biljett för halva priset! :)

Ska se till att få med mig kameran imorgon så det händer något med bildfronten här på bloggen, tycker den har blivit så tråkig nu när jag inte haft möjligheten att slänga upp några nya bilder. Men det kommer, det kommer! :)

Skönhetssömn nu, väcklarklockan/J kommer väl få dra mig upp ur sängen imorgonbitti! Nattinatt på er mina vänner!


Kommentarer
Angelica

Ha roligt för mig också ikväll och tänk på mig som sitter på hemköp och stressar på :P

2010-05-29 @ 11:43:15
URL: http://anjelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0