Jag verkar inte vara den enda

Med dålig uppdatering.. Men jag har har haft fullt upp hela helgen med att packa, packa, springa, stressa och lasta. Packade släpet i lördags för att sedan fara på en mycket trevlig middag och inflyttningsfest som mynnade ut i utgång. Har nog aldrig tidigare haft så roligt nyktert faktiskt. Måste ha inbillat mig att jag var onykter, för jag vaknade med känslan av en sprängande dagen efter huvudvärk. Men det var bara att bita ihop och komma igen eftersom allt skulle upp en massa trappor (kommer ALDRIG mer flytta utan hiss!) och in i lägenheten. Har ont i varenda kroppsdel idag och mina fingrar ömmar. Men det är värt varenda smärtsamma minut. Jag har äntligen utrymme, space att röra mig på. Underbart underbart! Tack till Jonas som hjälpte mig in med allt igår, du är en ängel! Sedan fick Johanna och Andre uppdraget att hjälpa mig med det tekniska, så nu har jag äntligen en fungerande tv och ett hemmabio system som jag kan spela musik med. Trots det var det ganska tomt och tyst igår när lugnet efter stormen hade börjat inta sig, men jag somnade ändå av ren utmattning till slut. Får hoppas att jag somnar fortfare inatt :)

Nu ska jag till och göra en massa tråkigt som hör en flytt till, adressändra, beställa elavtal, flytta internetavtalet, flytta hemförsäkringen osvosv.. Sedan ska jag fara hem och se om snickaren har hunnit byta ut fönstret som det var nå fel på.

Ha en bra dag allesammans! :)


Kommentarer
Angelica

Nu fattas bara en inflyttningsfest så är du klar ;D

2010-05-10 @ 16:31:12
URL: http://anjelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0