fin-fint!

Kom just innanför dörren, och hör och häpna: jag sitter hemma! Har äntligen fått hem en hel dator och har just kopplat ihop internet så nu ska allt fungera. Har varit med brudarna ikväll och betalat resan till Kreta, så nu går det helt enkelt inte att dra sig ur :)

Har även fått upp tapeten i sovrummet och det är så jävla snyggt! Ser ut som värsta djungeln där inne nu. Pappa tyckte det passade sig då jag kunde "apa" mig bäst jag ville i sovrummet nu! Så nu har jag en jätte härlig vision om hur det ska se ut där inne, åh, jag vill ha allt klart nu! Men det känns skönt att ha fått något klart nu iallafall! Sen ska väl bara gudarna veta när tapetgubbarna som ska göra resten får tummen ur och väljer att komma. Ser ju ut som ett bombnedslag över allt annars.. Ska ta mig ett ryck och gå igenom lådor och diverse annat som jag skulle kunna bära upp till förrådet imorgon, när jag nu ska hinna det. Men det blir nog bra.

Får stanna i Umeå för praktiken, Y-E-H-A! Vet dock fortfarande inte vart jag får göra den, men för tillfället känns det bara bra att få stanna hemma. Vill ju inte missa tjockismagen växa heller :)


Kommentarer
jaaaaag

hoho, YEY! :) tänkte säga att då kan vi vara med våra tjockismagar ihop, men du krymper ju bara medans jag växer! ;p

2010-05-27 @ 22:21:23
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0