En jävla massa flygfän

Glömde säga att jag när jag var i stugan sist räddade en liten fågel från att bli dun till kudden. Två stackare hade nämligen lyckats ta sig in i fläktsystemet som sitter på toaletten, fråga mig inte hur. En stackare hade inte överlevt skräckfärden, men den andra, förvirrad och förmodligen ganska chockad fick se dagsljuset igen! Påvägen hem såg jag även det största jag sett i fågelväg, en trana, just ovanför taket på bilen. Visst är det svenska djur, men det är inget som för mig hör till vanligheten att en sådan susar förbi. När jag svalt tungan en aning och varit på god väg att skita ner mig fortsatte jag min väg hem igen. Information för den som bryr sig... :p



Kommentarer
Frida

Jag bryr mig!

2010-05-04 @ 20:06:39
URL: http://fightfire.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0