Det är bara att konstatera

Jag fullkomligt hatar sjukhus. Miljön, personalen och allt som hör till. Jag klarar bara inte av det. Har varit låg hela dagen till följd av nattens besök. Kanske inte så konstigt heller då jag anser mig ha fyllt kvoten för hur mycket tid en människa ska behöva spendera på ett sjukhus. Har varit hos mamma på eftermiddagen och somnade inte helt otippat sittandes i en fåtölj. Vaknade av betydligt mycket bättre väder än när vi for upp och fick ett desperat sug efter en promenad, så efter att ha släppt av syster hemma gick jag på en långprommis. Kom innanför dörren för bara en halvtimme sedan och trots att det blev en sen promenad räckte bara en tunn fleece tröja. Då borde väl ändå sommaren vara påväg på riktigt, och för att faktiskt stanna? Låt det vara så nu!




Inte så konstigt att det är det enda stället jag faktiskt känner mig lugn på,
ni ser ju själv. Det går inte att beskriva med ord.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0