Dagen kunde ha slutat bättre..

Är inte ett dugg jävla nöjd för tillfället. Jag hatar min mage och önskar jag kunde byta ut den mot en frisk som inte vill krångla så jävligt. Har pga komplikationer varit tvungen att trappa upp och börja kombinera kuren med mat, vilket det inte fanns någon tanke på dom närmsta veckorna. Känner mig sjukt kass men vet att det inte finns något jag kan göra än som min konsult säger att jag bör. Om kroppen säger emot kan jag inte fortsätta i samma tempo, så enkelt är det med det. Det får ta längre tid än vad jag hade räknat med, finns inget att göra åt saken.

Usch vilken kass dag detta blev. Det enda som räddar är att föreläsningen imorgon är inställd och att jag får sova ut, i övrigt ska jag trösta mig med tv hela kvällen. Fansfanfan. Det gick ju ändå så himla bra. Får försöka se det positivt då jag förhoppningsvis orkar hålla ut längre nu än på ren kur, och att jag får äta den där grillade köttbiten till helgen!

Nej, om man ska tjura ner sig i soffan så ni slipper höra mig gnälla. Ha en bra kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0