09.20 ringde telefonen

Jag som hade tänkt ta en sovmorgon idag, men icke sa nicke. Det fick jag inte. Efter ett telefonsamtal tjugo över nio imorse var det bara att pallra sig upp. Övervägde att fortsätta sova men det kändes lönlöst då jag redan var vaken. Så nu har jag varit på Maxi och inhandlat nya hörlurar, vilket för tillfället känns rätt dumt då det regnar ute och man inte kommer kunna utnyttja de förrän solen skiner. Nu hade jag tänkt sätta igång lite musik och städa undan här, vet bara inte vart jag ska börja. Har en hel del att göra och egentligen inte ork, men det är bara att bita i det sura äpplet och försöka få det gjort.

Är det en strimma ljus jag ser i det grådaskiga vädret?
Det kanske blir en promenad sen ändå! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0