För min skull, ingen annans

Vaknade imorse av att A skickade ett sms, tackar gudarna för det för annars hade risken funnits att jag fortfarande låg i sängen så trött som jag har varit på slutet. Men jag tog mig upp och iväg och jag ger mig själv credits för att frivilligt gått till skolan en av de få lediga dagar jag har. Men vi fick en del gjort, och jag tror faktiskt det är nyttigt att sitta och diskutera för jag lär mig mer då jag får förklaringar och svar på mina frågor.

Efter det kom en grabb och kollade på min lägenhet, och jag fick beröm för att ha "styrt upp" en källarlägenhet så snyggt. Hans ord, över förväntan. Så från och med att jag flyttat ut övertar en fritt främmande karl min lilla lya. Det känns lite sorgligt faktiskt, för jag har fått mycket fina stunder här. Utan tvekan många av de finaste minnena jag har sparade om jag ska vara ärlig. Men det är nog så, när man bygger upp ett hem från grunden alldeles själv så betyder det nog mer än man tror när man väl ska lämna det bakom sig. Men luras inte, jag är överlycklig att få skapa nya minnen i en betydligt större och bättre lägenhet! :)

Har haft J här hela kvällen, sett på Greys och snackat en massa. Saker och ting har inte riktigt hunnit ikapp mig, men jag fick bekräftat idag det jag har gått och väntat på och jag är innerligt själaglad för din skull min vän! Men jag kommer nog inte förstå det förrän verkligheten slår mig, på riktigt. Känns skönt att kunna hålla en dialog om hur relationen oss emellan kommer kunna se och att säga vad jag tycker och tänker om allt som komma skall.

Men jag tror på det här. Jag tror på dig, och er.
Jag tror innerligt att det här kommer kunna gå vägen.













PUSS!



Kommentarer
Sofia

Puss på dig! (L)

2010-03-25 @ 22:59:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0