Uppe med tuppen

Det är fan inte mänskligt att kliva upp vid sex på morgonen. Var ju som en zombie innan jag klev ut i kylan. Som tur var hade jag inskolning med en väldigt lättsam människa som var både trevlig och social vilket underlättade morgonen en hel del. Kom just hem och ska slänga i mig lite mat innan jag beger mig till skolan. Fick veta att det skulle skrivas ett schema med tider jag skulle kunna jobba månaden ut som jag skulle få godkänna sen. Det känns bra!

Jag vill ut i arbetslivet nu, helst igår. Tycker bra om utbildningen och skulle rekomendera den starkt till folk som står i valet och kvalet, men jag skulle även säga att en paus kan vara välbehövligt. Visserligen är jag ju klar om inte ens två år och då kan jag ju jobba med det jag verkligen vill och har då chansen att förflytta mig hur jag vill och när jag vill vilket känns fruktansvärt bra. Känns trots lessheten bra att jag hoppade på på en gång eftersom jag vet vad jag vill, då känns det bara lönlöst att dra ut på det. Ju längre tiden hade gått desto längre tid tar det att jaga ikapp den dröm jag har så jag ska inte klaga :)

Mat nu, skola sen och träning efter det. Hojt!


Kommentarer
Jennie

hejhej!

hur är allt med dej?

fin blogg!

kram

2010-03-01 @ 13:10:35
URL: http://jennsiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0