Snyltar´n

Sitter hos p&k just nu och väntar på att herrn i huset ska komma instormande genom dörren. Tanken är att han ska hjälpa mig och se över elen i bilen då varken motorvärmare eller cupevärmare vill fungera. Extralysena har jag inte tid att fixa idag och efter imorgon är pappa handikappad i tre veckor efter en operation så mamma kom med den briljanta ideén att prata med Jimmy, så jag håller tummarna för att han kan hjälpa mig med det. I värsta fall får jag stå ut med världskassa lysen (dock betydligt mkt bättre än Js ;)) i några veckor till.

Har varit duktig idag och satt med A till halv fem på skolan och gjorde klart ett redovisnings arbete som vi ska använda oss av på onsdag. Det blir som roligare när man arbetar med folk man tycker bra om och när det dessutom är ett ämne som jag tycker om och vill arbeta med: ungdomar.

Får se hur resten av veckan fortlöper, hade tänkt träna nu efter skolan men glömde träningskläder och mat samt att pappa ville ha hit mig medan det fortfarande var ljust ute. Pratade med J om en eventuell promenad men då det har börjat snöa (IGEN!! ##¤%) så får vi se hur det går med den planeringen. I värsta fall har jag en del saker att göra hemma (diska, tvätta osv) och tyvärr så är det inget som tar hand om sig själv (även om jag innerligt hade velat det!).

Nu får pappa gärna komma hem så jag kan snylta lite av den gryta som står färdiglagad på diskbänken!

/ E


Kommentarer
Jennie

sv: taack så mkt :)

jaa, de är ursöta, sista veckan tillsammans med en del av dem :(

allt är bra med mej :)

njaa, ibland. men det är sådant man får vara med om ;)

vad händer hos dej?

kram

2010-03-01 @ 19:48:46
URL: http://jennsiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0