Klantigt värre

Jaha tänkte jag, då jag kom in genom dörren första gången. Jag har ju glömt att inhandla alkohol och diverse andra nödvändigheter innan avfärden imorgon. Hoppar in i duschen i lugn och ro, gör mig klar och drar iväg till Coop området, men vad nu då? Där är ju såväl bolag, apotek som HM stängt. Vad riktigt, är det något speciellt idag? Nehe, men just det.. det är ju LÖRDAG idag. En viss Erica Jonsson är dagavild nå djuriskt efter att nätter och dagar blivit suddiga i soffan.. Så det blir antingen väldigt nykter i veckan, eller väldigt dyrt. Jag chansar kraftigt på ett överhettat visakort. Nåja, det rör sig om en vecka per år :)

Inte nog med att jag är dagavild, påväg hem igen ser jag en människa som kört rätt upp och in i rondellen på Haga. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag såg hur de febrilt stod och försöka skotta runt bilen. Vem i världen missar en av Umeås största och vältrafikerade rondeller? :p

Over and out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0