I väntan på något bättre..

Har just kommit hem från VC där jag och E skulle på allmän delegering som gick allt annat än bra. Skulle svara på en massa frågor som jag inte alls är hemma med så det blev hälften rätt hälften fel iprincip, men det är bara att ta igen nästa onsdag om man har tid.

Sitter för tillfället och laddar min mp3 så jag kan fara iväg och träna, men som vanligt har man hunnit stressa ner och jag känner mig inte taggad för fem öre just nu. Men jag måste, så är det bara. Har inte råd att kasta bort en massa hundra i månaden på något jag inte använder.

Sitter och kikar på lite möbler på IKEA, helvittes om man vore miljonär. Visserligen hade jag inte bott här då, och förmodligen hade jag inte varit i behov av att inhandla nytt, men ändå. Det drar iväg när man ska flytta och försöka fylla två stora rum med möbler man inte har. Men vi får se framöver hur mycket pengar jag kommer ha att röra mig med för F har ju faktiskt tjatat om en IKEA resa, så innan sommaren ska vi nog ha hunnit med det! I värsta fall får man inhandla det abslut nödvändigaste i början och fylla på till sommaren då jag har fast inkomst igen. Har en massa ideér på hur och vad jag ska inreda, men som sagt var: det som smakar, det kostar.







Den sista kommer jag naturligtvis slipa ner och måla isf, men detta är bara tre av sisådär en MASSA sängstommar som jag skulle kunna sova i. Fastnade för en ett "färdigt" sovrum på deras hemsida med en himmelsäng. Är inte så mycket för det egentligen, men det var fruktansvärt fint i samband med mörka färger på väggarna. Nåja, hur, vad och när allt kommer bli får framtiden utvisa. Det löser sig alltid :)


Kommentarer
Jennie

sv: den översta sängen var skitsnygg, men vill ha den i svart :)



jaa, precis. hundkläder finns ju av en anledning liksom?

kraam

2010-03-03 @ 18:29:10
URL: http://jennsiii.blogg.se/
kusse

jag tycker sängen imitten! den var cleanast :)

2010-03-03 @ 20:14:07
URL: http://enmammut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0