,

Det känns att man har legat död i flera dagar. Har inte gjort mer än hämtat skoter och lastat av den på rätt plats och köpt ett par täckisar och en underställs tröja och jag är fullkomligt grötig i huvudet. Det känns iallafall som att det börjar lägga sig, för nu har jag inga slipade kinesiska kockknivar i halsen, nu är det bara en hederlig svensk kökskniv. Det tar jag alla tiders, det börjar ju gå åt rätt håll iallafall!

Ska börja packa nu men vet inte riktigt vad, skulle ha behövt skriva en kompletteringsuppgift innan kvällen också samt fara och handla. Vet bara inte vart jag ska få orken ifrån att överhuvudtaget påbörja något. Det kommer väl... hoppas jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0