En snabb update

Har suttit ute med mina päron på altanen och invigt den första eftermiddagen i solen. For direkt hit efter begravningen, som var ett jätte fint avslut! Jag hoppas innerligt att alla nu kan få gå vidare. För det behöver man inte glömma, bara vända blad och fokusera på det viktiga här i livet, som att rå om varandra och inte glömma bort att älska de i sin närhet som fortfarande finns med oss. Minnen kommer man alltid bära med sig och en vacker dag kommer man kunna se på dom med andra ögon, glada ögon.

Nu ska jag börja bege mig hemåt för att göra mig iordning för kvällens middag och musikal. Ser innerligt fram emot att få spendera en kväll med min andra halva av familjen, och att man får lyssna på lite rockabilly musik och annan härligt gamm-rock ger kvällen ytterligare en guldkant! Jag tror det kommer bli en helmysig kväll! :)



Ha en fin dag allesammans! :)



Kommentarer
Castells

Åh rockabilly e härligt :)

2010-03-05 @ 15:14:19
URL: http://castells.blogg.se/
Jennie

sv: grejen är bara att jag känner henne inte, så bryr mej inte så mkt. bara det att hon säger en hel del elaka saker.. inte alltid kul att höra.



aah, skoj?

jag gör inte mkt... arbetslös, men vill starta eget så ska snacka med arbetförmedlingen om detta.



kram

2010-03-05 @ 19:38:00
URL: http://jennsiii.blogg.se/
issa - rappare och låtskrivare

sv: tack så jätte mkt tjejen!:D

2010-03-06 @ 08:07:43
URL: http://issabellek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0