Det luktar bränsle

Har varit och hämtat skoter, tankat dunkar och mycket annat inför morgondagens äventyr. Ska iväg till Johans stuga över helgen och jag håller tummar och tår för att det går att vara ute överhuvudtaget något i helgen. Å andra sidan har vi en massa sällskapsspel, en sjukt rubbad humor och varandra. Så jag har inga tvivel om att det kommer bli en hel mysig helg. Skönt att komma iväg från stan om inte annat :)

J fick sig ett gott skratt då jag startade skotern och körde upp den på gårdsplanen. Vi har nämligen en hund som ÄLSKAR att åka skoter. Det är tammejävlar det bästa han vet och jag har aldrig någonsin sett en hund så stolt någon gång, men han sitter med huvudet så högt att man nästan är rädd att han ska tappa det! Nåja, det är alltid lika roligt och man får skratta som ett djur när han kommer för att hoppa upp på skotern :)




Lilltjockisen våran :)



Kommentarer
Sofia

Han är våran lilla ostkroke :D haha sötnöten..<3

2010-03-25 @ 22:56:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0