Det här tar på krafterna

Någon som vill kapa av mitt huvud och bära med sig det tills dess att min hals inte vill jävlas med mig längre? Sov inget inatt och var hos läkaren imorse men de hittade inget fel. Virus säger de, men i min röv. Har haft halsfluss och alla de jävla infektionerna man kan ha i en hals, inget kan ens i närheten jämföra sig med denna smärta. På köpet blir jag tvungen att ligga hemma och missa två obligatoriska seminarium (vilket medför kompletteringar), en personalfest och förmodligen även en födelsedagsfest. Visst är väl livet underbart ibland..


Kommentarer
Frida

Lider med dig! Hatar att dom aldrig hittar nåt fel, när man känner att det är nåt helt knas!!!!

2010-03-26 @ 07:14:57
URL: http://fightfire.blogg.se/
Angelica

Jag lider också med dig och det är så jobbigt då de säger att de inte kan hitta något fel.



Men du ska veta att du ska inte ha dåligt samvete för något, vi har skickat arbetet till dig nu så du var chans att läsa vad vi har skrivit om och säga vad du tycker om den. Se bara till och bli frisk nu så vi kan hitta på något snart =)

2010-03-26 @ 18:20:28
URL: http://anjelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0