SATC2

Var på bio med J ikväll och naturligtvis blev det sex and the city filmen som var fruktansvärt bra! Över förväntan faktiskt. Kommer bli en biohelg i helgen då det är tänkt att jag ska se ytterligare en film imorgon, men det ska jag nog kunna klara av ;p

Det blev inget fotande idag då det blev omstyrt till imorgon eftermiddag istället. Kanske lika bra då jag inte har varit i skick för något sådant idag. Man har ju utan tvekan mått som man har förtjänat hela dagen. Hade glömt bort nackdelarna med att dricka. Tur det är långt bort till nästa gång, då kanske man kan leva med biverkningarna. Får för säkerhets skull se till att ha treo hemma till nästa äventyr :)



Nu blir det sängen. Over out and goodnight! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0