Lång helg och lite tid

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade, har som haft fullt upp. Jobbar natt inatt och har varit slut sedan bara några timmar in på passet.. Då känns det fruktansvärt trevligt att veta hur länge man måste stanna. Men jag ska inte klaga, är ledig midsommar och det är det jag lever för just nu. Vet inte än hur helgen kommer se ut men det brukar lösa sig :)

Har varit piss väder hela dagen så när jag vaknade imorse for jag iväg för att se hur mina kära vänner har fått det i huset. Tror det kommer bli guld när allt ser ut som det ska! Mysigt om inte annat, att få sitta där till sent på kvällarna och bara snacka massa skit, skratta en massa och må allmänt gott. Det är ett litet sånt där smultronställe som jag tror jag kommer kunna slappna av på alldeles ypperligt. Får se om det blir en tripp dit imorgon under min korta tid som "ledig". Går ju på natten imorgon också och när jag går av här går jag på nästa arbetspass. Men det blir pengar pengar pengar och det kan komma väl till pass nu när det är en del resor inplanerade. Lite bättre väder och den här sommaren kommer bli fullkomligt bäst!

Godnatt på er! :)


Kommentarer
jaaaaaaaag!

duuuu, du är lika välkommen hos oss som... erhm... ja.. som andré är välkommen där. ;D hiho, med andra ord, jag räknar med dig där! :) när, hur och vart du vill, bara jag får ha dig där när jag vill. min gullrumpa! PUSS!

2010-06-19 @ 23:46:31
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0