Landad och välbehållen

Landade i Göteborg strax efter fyra i eftermiddags där min kära moster och lilla (nu betydligt mycket större) kusin väntade. For en tripp till Ikea där jag handlade några småprylar till sovrummet. Sedan käkade vi middag och begav oss mot underbara Varberg. Känns inte alls som att det var så länge sedan sist men det är ändock två år sen nu, ganska precist. Ännu längre sen jag bodde här på praktiken. Men det är ju bra, att man får känna sig som hemma även som gäst. Värre skulle det vara om det var tvärtom!

Imorgon ska jag och Emma bege oss till Gekås/Ullareds. Sitter redan nu och funderar över vad jag måste köpa, och hur i hela friden allt ska få plats i väskan på vägen hem. Smart som jag var tog jag med mig ytterligare en sportbag då jag vet hur det blev förra resan, då fick vissa saker stanna här. Dessutom åker jag inte hem ensam så då får min kära mor eller syster äran att packa en del i sina väskor, om jag nu inte skulle få plats med allt (vilket risken är ganska stor för). Får se hur det går med resan dit. Lilla jag på vägar jag aldrig kört förut kan vara en dålig kombination. Men å andra sidan är det ju inte värre än att man måste vända och köra tillbaka. Det ska bli ganska spännande faktiskt :p

Nu ska jag göra klart sängen och stänga ögonlocken, det känns som att det var länge sedan sist trots att jag halvsov hela flygresan. Man blir rätt mör i bollen av att flyga faktiskt, än värre om man inte fått sova något natten innan. Nu ska jag låta tankeverksamheten vila. Vi hörs, godnatt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0